nesta

<<  listopad 2017 >>
PnWtŚrCzPtSbNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

  • Najnowysz Twist
  • TWIST 10/2014


TWIST 10/2014

UWAGA! Nowy  TWIST  już kioskach!

EKSTRADODATEK: supermodne  OPASKI DO WŁOSÓW                
PLUS: 12 PLAKATÓW!  Louis Tomlinson * Indila * Iggy Azalea * Lana Del Rey * Chris Pratt * One Republic* Agata Dziarmagowska * Grzegoż Hyży * Jennifer Lawrence * Sia * NPWM * Lemon
TEMAT NUMERU: Iggy Azalea i Ariana Grande:
ich patent na sukces

Szukaj nas też na facebooku: twistpolska


  • Moje galerie
  • xd (0)
Poniedziałek, 27 grudnia 2010

pomocy ....

jest taki kolo( dokładnie to mieszkam z nim po sąsiedzku )nie ma co ukrywać mega strasznie mi sie podoba ... a problem jest w tym że nie mam zielonego pojęcia jak podkręcić do niego .... on niby jest odemnie o 6 lat starszy ... ale jest mega kochany jak tylko potrzebyje pomocu to jak tylko moze to mi zawsze pomoże ... ostatnio np musiałm zostać do bardzo póżna w szkole a on po mnie przyjechał no i jak jechaliśmy to on położył sb reke na moim kolanie i wogl a jak miałam wysiadać to tak patrzył ma mnie ze aż ciarki przeszły mnie ... jak narazie to puszczamu strzałki sb jak dzieci ale ja mam juz tego dość ja bym bardzo chętnie była z nim tylko nw jak kompletnie jak zagadac na ten temat tak żeby sb nie pomyślał że sie narzucam albo coś a najlepiej by było żeby go jakos sprowokowac żeby sam zaczął podkręcać na maksa.....

ma ktoś pomysł jak mi pomóc ....

kategoria: bez kategorii  
pomocy ....
innaa, 27.12.10 19:39:55, odpowiedz
hm... trudna sprawa. xD ale ewidentnie widać, że koleś Cię podrywa. mi się wydaje, że on ci daje ewidentne znaki i być może czeka na twoją reakcję (?) jeśli to chłopak, którego dobrze znasz i wiesz, że jest w porządku, to zawsze możesz z nim porozmawiać. zapytaj się go co o tb myśli... to nie bd raczej prowokacyjne, a możesz się sporo dowiedzieć ciekawych rzeczy :)) zastanów się czy naprawdę ci na nim zależy i działaj :) trzymam kciuki i pozdrawiam (daj znać jak ci poszło :))
pomocy ....
moneta, 28.12.10 12:50:07, odpowiedz
włąśnie o to biega że mi na nim zależy ... ale już kumpela też mi tak mówiła żebym tak zrobiła ale jak je=a stane przed nim i słowa z sb nie wydusze ....no poprostu nie odważe sie ...
pomocy ....
moneta, 28.12.10 12:51:20, odpowiedz
włąśnie o to biega że mi na nim zależy ... ale już kumpela też mi tak mówiła żebym tak zrobiła ale jak je=a stane przed nim i słowa z sb nie wydusze ....no poprostu nie odważe sie ...
pomocy ....
moneta, 28.12.10 12:55:48, odpowiedz
włąśnie o to biega że mi na nim zależy ... ale już kumpela też mi tak mówiła żebym tak zrobiła ale jak je=a stane przed nim i słowa z sb nie wydusze ....no poprostu nie odważe sie ...
pomocy ....
innaa, 29.12.10 11:54:18, odpowiedz
jasne, że się odważysz. spokojnie :D jeśli odpowie ci coś niemiłego to wtedy bdsz wiedzieć, że trzeba go sb odpuścić a może dzięki temu on powie ci coś więcej (więcej "fajnych" rzeczy) :) spróbuj, nic nie stracisz (a możesz zyskać) pozdrawiam :)

Aby móc komentować, należy się zalogować.
Jeśli nie masz u nas konta, załóż je.